Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б1





Доставка
-
Оплата
-
- Система охлаждения
- Повітряна примусова
-
- Тип двигателя
- 4-тактний одноциліндровий
-
- Габарити упаковки, мм
- 385х330х360
-
- Маса нетто/брутто, кг
- 12,0/14,0
-
- Ємність паливного бака, л
- 3,6
-
- Потужність двигуна, к.с.
- 6,5
-
- Робочий об“єм двигуна, куб. см
- 196
-
- Датчик низького рівня масла в двигуні
- Є
-
- Обсяг масла в картері двигуна, л
- 0,6
-
- Витрата палива, гр/кВт*год
- 380
-
- Довжина валу, мм
- 56,5
-
- Діаметр валу, мм
- 20,00
-
- Діаметр циліндра / хід поршня, мм
- 68/54
-
- Електричний стартер
- Немає
-
- Тип хвостовика валу
- Шпонковий
-
- Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм
- 45,5/5,0
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б1
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна кентавр двз-200б1 є висока потужність, економічність, надійність у роботі й невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1 може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-200б1 для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двз-200б1 можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.