Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б





Доставка
-
Оплата
-
- Система охлаждения
- Повітряна примусова
-
- Тип двигателя
- 4-тактний одноциліндровий
-
- Габарити упаковки, мм
- 385х330х360
-
- Маса нетто/брутто, кг
- 12,0/14,0
-
- Ємність паливного бака, л
- 3,6
-
- Потужність двигуна, к.с.
- 7,5
-
- Робочий об“єм двигуна, куб. см
- 212
-
- Датчик низького рівня масла в двигуні
- Є
-
- Обсяг масла в картері двигуна, л
- 0,6
-
- Витрата палива, гр/кВт*год
- 380
-
- Довжина валу, мм
- 58,5
-
- Діаметр валу, мм
- 19,05
-
- Діаметр циліндра / хід поршня, мм
- 70/55
-
- Електричний стартер
- Немає
-
- Тип хвостовика валу
- Шпонковий
-
- Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм
- 45,5/4,78
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210Б
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б потужністю 7,5 к.с. і робочим об’ємом 212 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.
Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-210б для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Для запуску двз використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупамии.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двс-210б можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.