Головна
Каталог
image/svg+xml 0
Корзина
image/svg+xml 0
Обране
Більше

Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б

Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б
Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210Б
Немає в наявності Код: 000155888
4 700 грн.

Доставка

Самовивіз з магазину
Україна, Харківська область, Лозова
Безкоштовно
Доставка на адресу
Нова Пошта, УкрПошта
від 95 грн.
Самовивіз з відділення
Нова Пошта, УкрПошта
від 35 грн.
  • Оплата

  • Система охлаждения
    Повітряна примусова
  • Тип двигателя
    4-тактний одноциліндровий
  • Габарити упаковки, мм
    385х330х360
  • Маса нетто/брутто, кг
    12,0/14,0
  • Ємність паливного бака, л
    3,6
  • Потужність двигуна, к.с.
    7,5
  • Робочий об“єм двигуна, куб. см
    212
  • Датчик низького рівня масла в двигуні
    Є
  • Обсяг масла в картері двигуна, л
    0,6
  • Витрата палива, гр/кВт*год
    380
  • Довжина валу, мм
    58,5
  • Діаметр валу, мм
    19,05
  • Діаметр циліндра / хід поршня, мм
    70/55
  • Електричний стартер
    Немає
  • Тип хвостовика валу
    Шпонковий
  • Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм
    45,5/4,78

Опис

Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210Б

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.

Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-210б потужністю 7,5 к.с. і робочим об’ємом 212 куб. См, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.

Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна кентавр двз-210б для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.

Для запуску двз використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупамии.

Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун кентавр двс-210б можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.