Мотоблок Кентавр МБ40-1С








Доставка
-
Оплата
-
- Количество передач
- 1/1
-
- Інше обладнання
- -
-
- Модель двигуна
- 170F
-
- Воздушный фильтр
- Двоступеневий
-
- Вал отбора мощности
- -
-
- Вимірювальні прилади
- -
-
- Глибина культивації, мм
- До 200
-
- Електрообладнання
- -
-
- ЗІП
- В комплекті
-
- Колія коліс, мм
- 405
-
- Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
- ≤374
-
- Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
- 3,2 / 3,2
-
- Привід фрези
- Прямий черв“ячного типу
-
- Система запуску двигуна
- ручний стартер
-
- Система охлаждения двигателя
- Повітряне охолодження
-
- Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
- 70 / 70
-
- Тип сцепления
- Натяжкою ременя
-
- Тип коробки передач
- Ремінного типу
-
- Тип топлива
- Бензин
-
- Тип причіпного пристрою
- -
-
- Тип, ємність АКБ А∙год
- -
-
- Транспортні колеса
- 13Х5.00-6
-
- Потужність двигуна, к.с.
- 7,0
-
- Ємність паливного бака, л.
- 3,6
-
- Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм
- 1500х700х1100
-
- Датчик рівня масла
- Є
-
- Діаметр ротора грунтофрези, мм
- 285
-
- Кількість секцій грунтофрези, шт
- 6=(1+2)+(2+1)
-
- Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв
- 250
-
- Номінальні обороти, об/хв
- 3000
-
- Обсяг картера двигуна, л
- 0,6
-
- Обсяг масла в картері трансмісії, л
- 0,5
-
- Обсяг системи охолодження, л
- -
-
- Робочий об“єм двигуна, см³
- 208
-
- Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези
- 4,0 ММ Х 155 ММ / 18 шт.
-
- Спосіб включення заднього ходу
- Рукоятка на кермі
-
- Спосіб установки грунтофрези
- Окремо від транспортних коліс
-
- Струмок для підключення активного навішування
- -
-
- Тип масла в картері двигуна
- ТМ “ДТЗ“ TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
-
- Тип масла в картері трансмісії
- ТМ “ДТЗ“ ТАД-17 И API GL-
-
- Тип охолоджуючої рідини
- -
-
- Тип приводних ременів
- 10РК600 / 5РК730
-
- Тип приводу трансмісії
- Ремінний
-
- Тип і регулятор керма
- По висоті
-
- Ширина захвату грунтофрези, мм
- 560, 720
Опис мотоблока Кентавр МБ 40-1С
Мотоблок МБ40-1С: універсальний помічник. Мотоблок МБ40-1С по праву займає одне з перших місць у рейтингу популярності цієї техніки. Він чудово справляється з обробкою ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С подужає і більший майданчик − просто на це буде потрібно трохи більше часу.
МБ40-1С чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором. Зокрема − між виноградниками, під кущами, на грядках, на квіткових клумбах, у теплицях, парниках і т.д.
З МБ40-1С працювати просто.Головна перевага цього мотоблока − значно менше навантаження на руки працівника порівняно з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, що не має хорошої фізичної підготовки.
Зниження навантаження відбувається завдяки компоновці, характерної для набагато потужніших професійних машин, а саме − роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий редуктор. У свою чергу, поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки провідним колесам з шевронним протектором «ялинка».
Така конструкція мотоблока дає масу переваг і працювати з ним незрівнянно легше, зручніше та ефективніше.
Потужність МБ40-1С.Потужність бензинового двигуна − 7 к.с. Цього цілком вистачає для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам“янистих.
Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур“яни, вони без проблем перемелюють роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю.
Головне − вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.
Сумісність з навісним обладнанням.Ще одне відчутну перевагу мотоблока МБ-40-1С перед звичайними культиваторами − можливість роботи з іншими навісними інструментами. Знявши роторну фрезу, можна (через спеціальну перехідну зчеплення) встановити підгортальник, плуг або плоскоріз.
До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс − для кращого зчеплення.
Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоку МБ-40-1С, ви отримуєте надійного і універсального помічника в будь-якому господарстві.
Особливості моделіКентавр МБ 40-1С:
- Висока якість розпушування забезпечується завдяки високій швидкості обертання роторної ґрунтофрези − 250 об/хв. Це майже вдвічі більше, ніж у моделей з ґрунтофрезою замість коліс при відносно повільному (близько 2 км/год) переміщенні мотоблока по оброблюваній ділянці на ведучих колесах. Таким чином, можна за один прохід рихлити ґрунт на всю глибину захоплення ґрунтофрези.
- Унікальний конструктив. Кожна половина роторної ґрунтофрези складається з окремих секцій-роторів. Їх можна легко і швидко зняти або поставити назад для регулювання ширини культивації. А щоб частини захисного крила, що виступають, не пошкоджували рослини, саме крило теж зроблене розбірним.
- Виняткова стійкість. У процесі роботи вся вага мотоблока оптимально розподіляється між провідними колесами і ґрунтофрезою. При цьому центр ваги агрегату розташований дуже низько. Це робить мотоблок надзвичайно стійким − працівникові не потрібно докладати стільки зусиль для підтримки рівноваги агрегату, скільки при культивації звичайними мотоблоками.
- Легка керованість. Ведучі колеса позбавляють працівника від необхідності вручну штовхати або тягнути мотоблок по полю. Ввімкнення переднього або заднього ходу здійснюється дуже просто − затисненням потрібного важеля на рукоятці керма.
- Маневреність. Повернути і розгорнути мотоблок можна практично на одному місці, оскільки колія ведучих коліс набагато вужча ширини захоплення фрези, і вони не створюють відчутного опору при розвороті.
- Опора на ведучі колеса значно зменшує вібрацію керма від обертання ґрунтофрези та ударно динамічне навантаження від зіткнення ножів фрези з камінчиками або твердими фрагментами ґрунту.
- Ергономіка. Важелі переднього і заднього ходу, важіль ручного газу і вимикач двигуна зручно розташовані на кермі. Кермо, до речі, не тільки регулюється по висоті, але його можна швидко скласти. Це зручно при транспортуванні в машині або при зберіганні.
