Головна
Каталог
image/svg+xml 0
Корзина
image/svg+xml 0
Обране
Більше

Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)

Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
Мотоблок Кентавр МБ1010Д (мотоблок + фреза)
В наявності Код: 000136065
47 512 грн.

Доставка

Самовивіз з магазину
Україна, Харківська область, Лозова
Безкоштовно
Доставка на адресу
Нова Пошта, УкрПошта
від 95 грн.
Самовивіз з відділення
Нова Пошта, УкрПошта
від 35 грн.
  • Оплата

  • Количество передач
    6/2
  • Інше обладнання
    Передня фара, 55 Вт
  • Модель двигуна
    ДД190В
  • Воздушный фильтр
    Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
  • Вал отбора мощности
    Бічний, під шпонку Ø17,5
  • Вимірювальні прилади
    -
  • Глибина культивації, мм
    190
  • Електрообладнання
    Електрогенератор, 12 В
  • ЗІП
    В комплекті
  • Колія коліс, мм
    650-845
  • Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
    271
  • Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
    1,8-23 / 1,2-4,6
  • Привід фрези
    Шестерно-ланцюговий
  • Система запуску двигуна
    ручний стартер
  • Система охлаждения двигателя
    Рідинне охолодження
  • Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
    244 / 315
  • Тип сцепления
    Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
  • Тип коробки передач
    Шестерна
  • Тип топлива
    Дизель
  • Тип причіпного пристрою
    Мотоблочного типу
  • Тип, ємність АКБ А∙год
    45
  • Транспортні колеса
    6.00-12
  • Потужність двигуна, к.с.
    7,41/10,0
  • Ємність паливного бака, л.
    9,0
  • Габаритні розміри в зборі (ДхШхВ), мм
    2250×1060×1000
  • Датчик рівня масла
    -
  • Діаметр ротора грунтофрези, мм
    400
  • Кількість секцій грунтофрези, шт
    12
  • Номінальна частота обертання грунтофрези, об/хв
    400
  • Номінальні обороти, об/хв
    2200
  • Обсяг картера двигуна, л
    2
  • Обсяг масла в картері трансмісії, л
    5,0
  • Обсяг системи охолодження, л
    2,3
  • Робочий об“єм двигуна, см³
    573
  • Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези
    22
  • Спосіб включення заднього ходу
    Важелем
  • Спосіб установки грунтофрези
    Окремо через перехідний редуктор
  • Струмок для підключення активного навішування
    Є
  • Тип масла в картері двигуна
    ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
  • Тип масла в картері трансмісії
    ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
  • Тип охолоджуючої рідини
    Вода (дистильована)
  • Тип приводних ременів
    -
  • Тип приводу трансмісії
    Ремінний
  • Тип і регулятор керма
    -
  • Ширина захвату грунтофрези, мм
    1100

Опис

Опис мотоблока Кентавр МБ 1010Д

Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» із водяним охолодженням практично однакові, відмінність — у потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їхнього запуску.

Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо за низької температури довкілля. Крім електростартера до комплекту електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока. Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати та встановити на них електростартер. Однак така операція потребує не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектувальних елементів, зокрема на заміну маховика, але й достатню технічну кваліфікацію установника,оскільки необхідне часткове розбирання мотоблока.

Особливості моделі Кентавр МБ 1010Д:

ДВИГУН

  • Збільшений моторесурс - за рахунок застосування якісних матеріалів і використання сучасних технологій виготовлення деталей.
  • 5-ступінчастий повітряний фільтр: напівпрозорий циклон, масляна ванна, два сітчастих і один паперовий фільтруючі елементи – значно подовжує термін служби поршневої групи.
  • Металевий корпус паливного фільтра - міцний, не ламається і не тріскається.
  • Датчик тиску масла «грибок» - дозволяє здійснювати візуальний контроль роботи системи змащення і уникнути поломки двигуна при відсутності тиску масла.
  • Потужний електростартер (у моделей з електростартером) - дозволяє легко запустити двигун в будь-який час року, а також забезпечує зарядку акумуляторної батареї.
  • Потужний генератор 150 Вт, в два рази потужніший, ніж у мотоблоків інших марок - забезпечує яскраве світло фари і можливість експлуатації в темні часи доби.
  • Висока горловина паливного бака – зручно заправляти.
  • Захист від опіку на глушнику – покращує безпеку експлуатації і обслуговування мотоблока.
  • Кришка радіатора з клапаном - дозволяє попередньо скинути тиск в радіаторі і уникнути опіку гарячим паром.

ТРАНСМІСІЯ

  • Три ременя передачі (у аналогів - по два ременя) - виключена пробуксовка, зниження навантаження на ремені значно подовжує термін служби ремінної передачі.
  • Додатковий струмок для підключення передньої навіски (шків на 4 струмка) - можливість швидкого підключення активної передньої навіски або використання мотоблока в якості приводу для стаціонарного обладнання.
  • Довга вісь, розширена регульована колія 845 мм - збільшує стійкість мотоблока при роботі на схилах і при транспортних роботах, дозволяє виставляти колію під різні сільськогосподарські культури.
  • Перемикання передач 6 положень важеля (не треба вдавлювати) - легке і зручне перемикання передач.
  • Дводискове зчеплення - виключає пробуксовку, має збільшений термін служби.

РАМА

  • Рама посилена з ребрами жорсткості, важче на 2 кг - має підвищену міцність, знижує вібрацію, забезпечує стабільність роботи ремінної передачі.
  • Картер і кришки з чавунного лиття - значно міцніше і важче, ніж алюмінієві.
  • Кріплення керма на 3 болта - надійніше і міцніше, ніж на два болта, як у аналогічних мотоблоків інших марок.
  • Кріплення двигуна на 5 болтів - значно надійніше, ніж кріплення на 2 шпильки, відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
  • Висока знімна кришка відсіку для ЗІП - значно збільшує корисний об“єм відсіку, зручно відкривається.
  • Передня підніжка жорстка, з прута 16 мм - забезпечує стійкість мотоблока при зупинці, не деформується і не занурюється глибоко в м“який ґрунт.
  • Посилений причіпний пристрій - дозволяє встановлювати більш широкий спектр навісного та причіпного обладнання, має довгий термін служби.
  • Сталеві втулки на причіпному пристрої - значно знижують знос і збільшують термін служби причіпного пристрою.

ЕРГОНОМІКА

  • Якісне рівне фарбування - надійний захист від корозії і привабливий зовнішній вигляд.
  • Надійні зварні шви - забезпечують міцність і цілісність всієї конструкції.
  • Вольтамперметр (у моделей з електростартером) - дозволяє оперативно контролювати зарядку акумулятора і роботу електрообладнання.
  • Пружини на важелях керма - виключають вібрацію і розбовтування з“єднань при роботі.
  • Цільний (не зварений) важіль зчеплення - не ламається і не деформується під час активного використання, як зварений важіль.