Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ










Доставка
-
Оплата
-
- Тип заднього гальма
- Барабанний механічний
-
- Тип переднього гальма
- Дискове гідравлічне
-
- Максимальна швидкість, км/год
- 85
-
- Колісна база, мм
- 1270
-
- Модель двигуна
- 1P53FMI
-
- Воздушный фильтр
- Одноразовий паперовий
-
- Тип двигателя
- Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
-
- Тип топлива
- Бензин з октановим числом не нижче 92
-
- Вантажопідйомність, кг
- 150
-
- Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
- 1900 х 700 х 1100
-
- Сцепление
- Автоматична муфта
-
- Коробка передач
- механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)
-
- Об“єм паливного бака, л
- 4,0
-
- Тип охлаждения
- Повітряне охолодження
-
- Рама
- Хребтовая
-
- Амортизатори задні
- Пружинно-масляні
-
- Амортизатори передні
- Масляні
-
- Балансувальний вал
- Нема
-
- Гальмівна рідина
- DOT 3, DOT 4
-
- Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)
- 14/85
-
- Задня оптика
- Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо/габарит, 21/10 Вт. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
-
- Задній багажник
- Нема
-
- Запалювання
- Електронне, CDI
-
- Комплект інструменту (зип)
- Стандартний
-
- Конструкційна маса, кг
- 88
-
- Количество мест
- Двомісний
-
- Кількість і розташування клапанів
- 2, верхнє
-
- Масляний фільтр
- Полімерна сітка
-
- Напруга бортової електромережі, В
- 12
-
- Номінальна витрата палива, л/100 км
- 2,2
-
- Номінальна потужність, кВт (к.с.)
- 6,2 / 8,4
-
- Об“єм картера двигуна і коробки передач, л
- 0,6
-
- Паливні фільтри
- Змінний сітчастий паперовий на паливопроводі
-
- Передня оптика
- Здвоєна фара вбудована в обтічник, з лампами розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
-
- Приладова панель
- Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
-
- Протиугінна сигналізація
- Нема
-
- Підніжки водія
- Невідкидні
-
- Робочий об“єм двигуна, см3
- 120
-
- Сиденье
- Дорожнього типу, м“яке, однорівневе, повної довжини
-
- Система подачі палива
- Самоплив
-
- Тип моторного мастила
- Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
-
- Тип стартера
- Електростартер, кікстартер
-
- Блокування замка запалювання
- Нема
-
- Блокування повороту керма
- Замок на стійці керма
-
- Диск заднього колеса
- Легкосплавний литий 16-спицевий
-
- Диск переднього колеса
- Легкосплавний литий 16-спицевий
-
- Захистна накладка на глушнику
- Нема
-
- Кофр для мотошолома
- Не швидкознімний
-
- Привід заднього колеса
- Ланцюгова передача 14/40 відкрита
-
- Підвіска заднього колеса
- Маятникова з двома амортизаторами
-
- Підвіска переднього колеса
- Телескопічна вилка
-
- Підніжки пасажира
- Відкидні
-
- АКБ тип, ємність, А*год
- Кислотно свинцева, 4
-
- Висота по сидінню водія, мм
- 760
-
- Дуги безпеки
- Нема
-
- Захист ніг пасажира
- Нема
-
- Захистна накладка на випускній трубі
- Нема
-
- Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв
- 7000
-
- Розмір шин: передня/задня
- 110/80-13 / 110/80-13
-
- Розташування розподільного вала
- Верхнє
-
- Тип мотоцикла
- Дорожній легкий
-
- Тип протектора, передній/задній
- Дорожній універсальний “асфальт/грунт“
Опис мотоцикла SPARK SP125C-4WQ
Завдяки застосуванню коліс діаметром 13 дюймів, легкий дорожній 120-кубовий мотоцикл SPARK SP125С-4WQ отримав низьке розташування центру тяжіння, тому за характеристиками поперечної стійкості і маневреності впритул присунувся до кращим моделям великих скутерів. При цьому він в повній мірі зберіг властиву мотоциклів здатність долати нерівності дороги і можливість водієві самостійно вибирати оптимальні режими руху за допомогою механічної коробки передач. До того ж, широка гума з рельєфним протектором прекрасно поводиться на дорогах з будь-яким покриттям і навіть без покриття.
За конструкцією, компонуванні і характеристикам SPARK SP125С 4WQ практично повністю збігається з моделлю SPARK SP125С 3WQ але помітно відрізняється за дизайном. В наслідок установки фари і передніх покажчиків поворотів не на кермі, а в обтічнику, жорстко пов`язаному з рамою мотоцикла, а також через наявність широких бічних накладок, мотоцикл отримав явне зовнішню схожість з дорогими круїзними моделями.
У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічників, обвісу і щитків надають мотоциклу динамічний, стрімкий вигляд. Він, безумовно, порадує мотолюбителів, для яких сучасний стиль є перевагою.


У той же час, цей мотоцикл - прекрасний вибір для всіх, кому важливі універсальність, зручність експлуатації і простота обслуговування. І для тих, хто здебільшого переміщується в динамічних міських транспортних потоках, але цілком може з`їхати з асфальту і прокотитися з вітерцем по гравійним дорогам або по ґрунтовим путівцям. І для тих, хто живе в сільській місцевості і хороший асфальт бачить нечасто. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.
Комбінована яскрава фара оригінальної форми оснащена дворежимною галогеновой лампою автомобільного типу «дальній / ближній». Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник, прекрасно помітні навіть в сонячний день, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.
Бокові світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивачі підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за евростандартами, тому не виникає ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.
В мотоциклі застосована компоновка з заниженою рамою і паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK SP125С‑4WQ такий же комфортний, стійкий, легкий у керуванні і маневрений, як скутер, але в той же час нітрохи не поступається класичним мотоциклам в універсальності. Крім того, така компоновка полегшує посадку і висадку водія.


Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм`яке - зручно і водієві, і пасажиру. Бічні рукоятки для пасажира надійні і красиві.
Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня - 150 кг. При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить всього 88 кг.
Під сидінням є багажний відсік, який відмикається ключем. Там же, під сидінням, розташований паливний бак - вільний доступ сторонніх осіб до нього виключений.
Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлено комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, індикатор покажчиків поворотів зі звуковим сигналом, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.
Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М`які рукоятки керма, що не допускають ковзання — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Блокуванням гнізда багатопозиційного центрального ключа запалювання з функцією блокуванням керма - немає потреби переставляти ключ.
Ефективний глушник значно знижує рівень шуму під час руху.


Об`ємні профільовані бічні обтічники, як у круїзного мотоцикла, надають мотоциклу потужний вид, при цьому добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
Складні підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають під час перекочування мотоцикла вручну.
Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці і захищені від пошкоджень.
Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.
Двигун має об’єм 120 см³, потужність 8,4 к.с. (6,2 кВт) - досить і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 85 км/ч. Обсяг паливного бака - 4,0 л., Середня витрата палива, 2,2 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4- перемикається з допомогою зручного двоплечего важеля з «п`ятою».
Муфта зчеплення автоматична, тобто управління передачами дуже просте і зручне.


Частичная защита цепи предотвращает контакт водителя и пассажира с цепью, но в тоже время позволяет оперативно контролировать состояние и натяжку цепи.
Устройства регулирования цепи убраны в перья вилки и защищены от загрязнения.
Два пружинно-масляных задних амортизатора имеют пружины с переменным шагом навивки и обеспечивают высокую плавность хода и комфорт при движении и на асфальте, и на грунте. Штоки амортизаторов закрыты Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія та пасажира з ланцюгом, але в той же час дозволяє оперативно контролювати стан і натяжку ланцюга.
Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір`я маятника і захищені від забруднення.
Два пружинно-масляних задніх амортизатора мають пружини зі змінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху як по асфальту, так і по ґрунтовим покриттям. Штоки амортизаторів закриті гумовими захисними кожухами.
Встановлено сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями, шини широкі, однакові на передньому і задньому колесах - 110/80 13. Протектор універсальний «асфальт / ґрунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі. Підвищена стійкість до боковихх навантажень.
Передні дискові та задні барабанні гальма - найкраща комбінація для мотоциклів даного класу. Забезпечує впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо при русі в місті.
Завдяки невеликим колесам, незвичайної компонуванні і автоматичного зчеплення, мотоцикл SPARK SP125С-4WQ вийшов дивно «доброзичливим»: зручним і легким в управлінні. А оригінальний сучасний дизайн в поєднанні з яскравою кольоровою гамою відразу привертає увагу і виділяє його в транспортному потоці. Це прекрасний варіант економічного універсального мотоцикла як для початківців, так і для активної повсякденної експлуатації досвідченими водіями. Варто відзначити, що виняткове поєднання комфорту і легкості управління роблять цей мотоцикл дуже привабливим і для представниць прекрасної статі.

