Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210БШЛм




Доставка
-
Оплата
-
- Система охлаждения
- Повітряна примусова
-
- Тип двигателя
- 4-тактний одноциліндровий
-
- Габарити упаковки, мм
- 385х330х360
-
- Маса нетто/брутто, кг
- 13,0/15,0
-
- Ємність паливного бака, л
- 6,0
-
- Потужність двигуна, к.с.
- 7,5
-
- Робочий об“єм двигуна, куб. см
- 212
-
- Датчик низького рівня масла в двигуні
- Є
-
- Обсяг масла в картері двигуна, л
- 0,6
-
- Витрата палива, гр/кВт*год
- 380
-
- Довжина валу, мм
- 35
-
- Діаметр валу, мм
- 20
-
- Діаметр циліндра / хід поршня, мм
- 70/54
-
- Електричний стартер
- Немає
-
- Тип хвостовика валу
- Шліцевий
-
- Кількість шліців, шт
- 6
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210БШЛм
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням. Призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм є висока потужність, економічність, надійність у роботі та невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм може використовуватися в складі сільськогосподарської техніки – мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні – віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідний частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шліцьового з’єднання.
Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛм можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту – човнів, катерів і невеликих яхт.

