Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210БШЛ
 
                     
                     
                     
                     
                    Доставка
- 
                Оплата
- 
                        - Система охлаждения
- Повітряна примусова
 
- 
                        - Тип двигателя
- 4-тактний одноциліндровий
 
- 
                        - Габарити упаковки, мм
- 440х320х435
 
- 
                        - Маса нетто/брутто, кг
- 14,0/16,0
 
- 
                        - Ємність паливного бака, л
- 3,6
 
- 
                        - Потужність двигуна, к.с.
- 7,5
 
- 
                        - Робочий об“єм двигуна, куб. см
- 212
 
- 
                        - Датчик низького рівня масла в двигуні
- Є
 
- 
                        - Обсяг масла в картері двигуна, л
- 0,6
 
- 
                        - Витрата палива, гр/кВт*год
- 380
 
- 
                        - Довжина валу, мм
- 33,0
 
- 
                        - Діаметр валу, мм
- 25,0
 
- 
                        - Діаметр циліндра / хід поршня, мм
- 68/54
 
- 
                        - Електричний стартер
- Немає
 
- 
                        - Тип хвостовика валу
- Шліцевий
 
- 
                        - Довжина шліца, мм
- 26,5
 
- 
                        - Кількість шліців, шт
- 6
 
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210БШЛ
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛ – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний бензиновий двигун загального призначення з повітряним охолодженням, призначений для використання в якості автономного силового агрегату для широкого спектру обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛ є висока потужність, економічність, надійність в роботі і невибагливість в процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛ може використовуватися в складі мініелектростанцій, сільськогосподарської техніки – мотоблоки, мотокультиватори, косарки, самохідні шасі, іригаційні і зрошувальні системи, в будівельному обладнанні – виброплити, ударні трамбовки, бетонозмішувачі, компресори, насоси і помпи.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині валу двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛ - для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли, здійснюється за допомогою шліцьового з“єднання .
Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛ можна використовувати в якості силового агрегату транспортних засобів, у тому числі і водного транспорту – човни, катери і невеликі яхти.

 
                         
                         
                         
                         
                        



