Мотоблок ДТЗ 510ДНЕ










Доставка
-
Оплата
-
- Інше обладнання
- —
-
- Модель двигуна
- 186FAЕ
-
- Воздушный фильтр
- Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном
-
- Вал отбора мощности
- Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24
-
- Вимірювальні прилади
- —
-
- Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм
- 1600×710×880 / 1600×1140×800
-
- Глибина культивації, мм
- До 200
-
- Датчик уровня масла
- —
-
- Діаметр ротора ґрунтофрези, мм
- 360
-
- Електрообладнання
- Акумулятор 18 А*год, замок запалювання
-
- ЗІП
- У комплекті
-
- Колія коліс, мм
- 600
-
- Кількість передач вперед/назад
- 3 / 1
-
- Кількість секцій ґрунтофрези, шт.
- 8=(2+1+1)×2
-
- Місткість паливного бака, л
- 4,0
-
- Номінальна витрата палива, г/кВт∙год
- 273
-
- Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв
- 40; 95; 130
-
- Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
- 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8
-
- Номінальні оберти, об/хв
- 3000
-
- Об’єм картера двигуна, л
- 1,3
-
- Об’єм мастила в катері трансмісії, л
- 3,0
-
- Об’єм системи охолодження, л
- —
-
- Потужність двигуна, к. с.
- 10,0
-
- Привід фрези
- Прямий із конічним редуктором
-
- Робочий об’єм двигуна, см³
- 406
-
- Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези
- 5,5 мм × 235 мм / 32 шт.
-
- Система запуску двигуна
- Електростартер, Ручний стартер
-
- Система охлаждения двигателя
- Повітряне охолодження
-
- Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
- 135 / 140
-
- Спосіб вмикання заднього ходу
- Рукоятка на кермі
-
- Спосіб встановлення ґрунтофрези
- Замість транспортних коліс
-
- Струмок для під’єднання активного навісного обладнання
- —
-
- Тип сцепления
- Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні
-
- Тип коробки передач
- Шестеренчаста
-
- Тип мастила в картері двигуна
- ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
-
- Тип мастила в картері трансмісії
- ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL
-
- Тип охолоджувальної рідини
- —
-
- Тип топлива
- Дизельное
-
- Тип привода трансмісії
- Прямий шестеренчастий
-
- Тип приводних пасів
- —
-
- Тип причіпного пристрою
- Мотоблочного типу
-
- Тип та регулювання керма
- Швидке регулювання за висотою та напрямком
-
- Тип, ємність АКБ А∙год
- Свинцево-кислотна, 18 А*год
-
- Транспортні колеса
- 4.00-10 з обгінними разблокіраторами
-
- Ширина захвату ґрунтофрези, мм
- 620, 880, 1140
Для полегшення запуску двигуна дизельний мотоблок ДТЗ 510ДН виготовляється також в модифікації з електростартером, дана модель отримала назву ДТЗ 510ДНЕ.
За якістю виготовлення і технічним характеристикам ДТЗ 510ДНЕ ідентичний моделі ДТЗ 510ДН: використовується дизельний двигун потужністю 10 к.с., прямий привід на коробку передач, нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, шестерінчаста КПП на три швидкості руху вперед і одну для руху заднім ходом, блокування важеля заднього ходу від випадкового включення, високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном. Встановлено великі транспортні колеса розміром 4.00-10 з протектором «ялинка». Наявність на колесах обгінних разблокіраторов значно полегшує поворот і розворот мотоблока. Почвофреза 8-секційна, регульована, формула (2 + 1 + 1) х2, максимальна ширина захвату 1140 мм.
Наявність електростартера помітно підвищує комфортність експлуатації мотоблока і полегшує запуск двигуна, що особливо відчутно в холодну пору року.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.