Главная
Каталог
image/svg+xml 0
Корзина
image/svg+xml 0
Избранное
Больше

Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ

Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Мотоцикл SPARK SP125C-4WQ
Нет в наличии Код: 000090566
34126 грн.

Доставка

Самовывоз с магазина
Украина, Харьковская область, Лозовая
Бесплатно
Доставка на адрес
Новая Почта, УкрПочта
от 95 грн.
Самовывоз с отделения
Новая Почта, УкрПочта
от 95 грн.
  • Оплата

  • Тип заднього гальма
    Барабанний механічний
  • Тип переднього гальма
    Дискове гідравлічне
  • Максимальна швидкість, км/год
    85
  • Колісна база, мм
    1270
  • Модель двигуна
    1P53FMI
  • Воздушный фильтр
    Одноразовий паперовий
  • Тип двигателя
    Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
  • Тип топлива
    Бензин з октановим числом не нижче 92
  • Вантажопідйомність, кг
    150
  • Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
    1900 х 700 х 1100
  • Сцепление
    Автоматична муфта
  • Коробка передач
    механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)
  • Об“єм паливного бака, л
    4,0
  • Тип охлаждения
    Повітряне охолодження
  • Рама
    Хребтовая
  • Амортизатори задні
    Пружинно-масляні
  • Амортизатори передні
    Масляні
  • Балансувальний вал
    Нема
  • Гальмівна рідина
    DOT 3, DOT 4
  • Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)
    14/85
  • Задня оптика
    Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо/габарит, 21/10 Вт. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
  • Задній багажник
    Нема
  • Запалювання
    Електронне, CDI
  • Комплект інструменту (зип)
    Стандартний
  • Конструкційна маса, кг
    88
  • Количество мест
    Двомісний
  • Кількість і розташування клапанів
    2, верхнє
  • Масляний фільтр
    Полімерна сітка
  • Напруга бортової електромережі, В
    12
  • Номінальна витрата палива, л/100 км
    2,2
  • Номінальна потужність, кВт (к.с.)
    6,2 / 8,4
  • Об“єм картера двигуна і коробки передач, л
    0,6
  • Паливні фільтри
    Змінний сітчастий паперовий на паливопроводі
  • Передня оптика
    Здвоєна фара вбудована в обтічник, з лампами розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
  • Приладова панель
    Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
  • Протиугінна сигналізація
    Нема
  • Підніжки водія
    Невідкидні
  • Робочий об“єм двигуна, см3
    120
  • Сиденье
    Дорожнього типу, м“яке, однорівневе, повної довжини
  • Система подачі палива
    Самоплив
  • Тип моторного мастила
    Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
  • Тип стартера
    Електростартер, кікстартер
  • Блокування замка запалювання
    Нема
  • Блокування повороту керма
    Замок на стійці керма
  • Диск заднього колеса
    Легкосплавний литий 16-спицевий
  • Диск переднього колеса
    Легкосплавний литий 16-спицевий
  • Захистна накладка на глушнику
    Нема
  • Кофр для мотошолома
    Не швидкознімний
  • Привід заднього колеса
    Ланцюгова передача 14/40 відкрита
  • Підвіска заднього колеса
    Маятникова з двома амортизаторами
  • Підвіска переднього колеса
    Телескопічна вилка
  • Підніжки пасажира
    Відкидні
  • АКБ тип, ємність, А*год
    Кислотно свинцева, 4
  • Висота по сидінню водія, мм
    760
  • Дуги безпеки
    Нема
  • Захист ніг пасажира
    Нема
  • Захистна накладка на випускній трубі
    Нема
  • Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв
    7000
  • Розмір шин: передня/задня
    110/80-13 / 110/80-13
  • Розташування розподільного вала
    Верхнє
  • Тип мотоцикла
    Дорожній легкий
  • Тип протектора, передній/задній
    Дорожній універсальний “асфальт/грунт“

Описание

Опис мотоцикла SPARK SP125C-4WQ

Завдяки застосуванню коліс діаметром 13 дюймів, легкий дорожній 120-кубовий мотоцикл SPARK SP125С-4WQ отримав низьке розташування центру тяжіння, тому за характеристиками поперечної стійкості і маневреності впритул присунувся до кращим моделям великих скутерів. При цьому він в повній мірі зберіг властиву мотоциклів здатність долати нерівності дороги і можливість водієві самостійно вибирати оптимальні режими руху за допомогою механічної коробки передач. До того ж, широка гума з рельєфним протектором прекрасно поводиться на дорогах з будь-яким покриттям і навіть без покриття.

За конструкцією, компонуванні і характеристикам SPARK SP125С 4WQ практично повністю збігається з моделлю SPARK SP125С 3WQ але помітно відрізняється за дизайном. В наслідок установки фари і передніх покажчиків поворотів не на кермі, а в обтічнику, жорстко пов`язаному з рамою мотоцикла, а також через наявність широких бічних накладок, мотоцикл отримав явне зовнішню схожість з дорогими круїзними моделями.

У дизайні чітко простежуються спортивні риси, лінії обтічників, обвісу і щитків надають мотоциклу динамічний, стрімкий вигляд. Він, безумовно, порадує мотолюбителів, для яких сучасний стиль є перевагою.

““Мотоцикл“
““Мотоцикл“

У той же час, цей мотоцикл - прекрасний вибір для всіх, кому важливі універсальність, зручність експлуатації і простота обслуговування. І для тих, хто здебільшого переміщується в динамічних міських транспортних потоках, але цілком може з`їхати з асфальту і прокотитися з вітерцем по гравійним дорогам або по ґрунтовим путівцям. І для тих, хто живе в сільській місцевості і хороший асфальт бачить нечасто. Важливий і той факт, що ціна мотоцикла цілком демократична.

Комбінована яскрава фара оригінальної форми оснащена дворежимною галогеновой лампою автомобільного типу «дальній / ближній». Передні покажчики поворотів з помаранчевими лампами розжарювання також вбудовані в обтічник, прекрасно помітні навіть в сонячний день, не заважають і не створюють аеродинамічного опору.

Бокові світловідбивачі на передньому крилі і задній світловідбивачі підвищують безпеку експлуатації. Вся оптика сертифікована за евростандартами, тому не виникає ніяких проблем при реєстрації мотоцикла.

В мотоциклі застосована компоновка з заниженою рамою і паливним баком під сидінням, відома як «скутеретта». Тому SPARK SP125С‑4WQ такий же комфортний, стійкий, легкий у керуванні і маневрений, як скутер, але в той же час нітрохи не поступається класичним мотоциклам в універсальності. Крім того, така компоновка полегшує посадку і висадку водія.

““Мотоцикл“
““Мотоцикл“

Сидіння повноцінне двомісне, дворівневе, напівм`яке - зручно і водієві, і пасажиру. Бічні рукоятки для пасажира надійні і красиві.

Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня - 150 кг. При цьому сам мотоцикл зовсім не важкий і важить всього 88 кг.

Під сидінням є багажний відсік, який відмикається ключем. Там же, під сидінням, розташований паливний бак - вільний доступ сторонніх осіб до нього виключений.

Зручні центральна і бічна відкидні стійки - швидко і надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.

Встановлено комбінована панель приладів з сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, індикатор покажчиків поворотів зі звуковим сигналом, номер включеної передачі, покажчик рівня палива.

Є важіль управління повітряною заслінкою карбюратора - полегшує запуск холодного двигуна при низькій температурі навколишнього повітря.

Дзеркала сучасні, з гарним оглядом. М`які рукоятки керма, що не допускають ковзання — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.

Блокуванням гнізда багатопозиційного центрального ключа запалювання з функцією блокуванням керма - немає потреби переставляти ключ.

Ефективний глушник значно знижує рівень шуму під час руху.

““Мотоцикл“
““Мотоцикл“

Об`ємні профільовані бічні обтічники, як у круїзного мотоцикла, надають мотоциклу потужний вид, при цьому добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.

Складні підніжки пасажира з антифрикційним покриттям не заважають під час перекочування мотоцикла вручну.

Сучасний задній комбінований ліхтар продовжує обтічну форму заднього крила.

Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають посадці і захищені від пошкоджень.

Довгий пластиковий задній бризковик з кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса. Для підвищення безпеки встановлений задній світловідбивач.

Двигун має об’єм 120 см³, потужність 8,4 к.с. (6,2 кВт) - досить і для міста, і для сільських доріг.


Максимальна швидкість 85 км/ч. Обсяг паливного бака - 4,0 л., Середня витрата палива, 2,2 л/100 км.

Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.

Кругова коробка передач 0-1-2-3-4- перемикається з допомогою зручного двоплечего важеля з «п`ятою».

Муфта зчеплення автоматична, тобто управління передачами дуже просте і зручне.

““Мотоцикл“
““Мотоцикл“

Частичная защита цепи предотвращает контакт водителя и пассажира с цепью, но в тоже время позволяет оперативно контролировать состояние и натяжку цепи.

Устройства регулирования цепи убраны в перья вилки и защищены от загрязнения.

Два пружинно-масляных задних амортизатора имеют пружины с переменным шагом навивки и обеспечивают высокую плавность хода и комфорт при движении и на асфальте, и на грунте. Штоки амортизаторов закрыты Частковий захист ланцюга запобігає контакту водія та пасажира з ланцюгом, але в той же час дозволяє оперативно контролювати стан і натяжку ланцюга.

Пристрої регулювання ланцюга прибрані в пір`я маятника і захищені від забруднення.

Два пружинно-масляних задніх амортизатора мають пружини зі змінним кроком навивки і забезпечують високу плавність ходу і комфорт під час руху як по асфальту, так і по ґрунтовим покриттям. Штоки амортизаторів закриті гумовими захисними кожухами.

Встановлено сучасні 13-дюймові легкосплавні диски з 16 спицями, шини широкі, однакові на передньому і задньому колесах - 110/80 13. Протектор універсальний «асфальт / ґрунт» - хороша динаміка і курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі. Підвищена стійкість до боковихх навантажень.

Передні дискові та задні барабанні гальма - найкраща комбінація для мотоциклів даного класу. Забезпечує впевнене гальмування і високу надійність, що особливо важливо при русі в місті.

Завдяки невеликим колесам, незвичайної компонуванні і автоматичного зчеплення, мотоцикл SPARK SP125С-4WQ вийшов дивно «доброзичливим»: зручним і легким в управлінні. А оригінальний сучасний дизайн в поєднанні з яскравою кольоровою гамою відразу привертає увагу і виділяє його в транспортному потоці. Це прекрасний варіант економічного універсального мотоцикла як для початківців, так і для активної повсякденної експлуатації досвідченими водіями. Варто відзначити, що виняткове поєднання комфорту і легкості управління роблять цей мотоцикл дуже привабливим і для представниць прекрасної статі.

Просмотренные товары