Мотоцикл SPARK SP125C-2CFO









Доставка
-
Оплата
-
- Дополнительно
- Гофровані чохли на стійках передньої вилки
-
- Тип заднього гальма
- Барабанний механічний
-
- Тип переднього гальма
- Барабанний механічний
-
- Максимальна швидкість, км/год
- 85
-
- Колісна база, мм
- 1180
-
- Модель двигуна
- 1P52FMI
-
- Воздушный фильтр
- Одноразовий паперовий
-
- Тип двигателя
- Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
-
- Тип топлива
- Бензин з октановим числом не нижче 92
-
- Вантажопідйомність, кг
- 150
-
- Габаритні розміри (ДхШхВ), мм
- 1900х650х1150
-
- Сцепление
- Механічне, багатодискове, в масляній ванні
-
- Коробка передач
- механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)
-
- Об“єм паливного бака, л
- 8,0
-
- Тип охлаждения
- Повітряне охолодження
-
- Рама
- Дуплексна, трубчастий каркас
-
- Амортизатори задні
- Пружинно-масляні
-
- Амортизатори передні
- Масляні
-
- Балансувальний вал
- Нема
-
- Гальмівна рідина
- Нема
-
- Генератор, (напруга, В) / (потужність, Вт)
- 14/85
-
- Діаметр циліндра, хід поршня, мм
- 53
-
- Задня оптика
- Задній ліхтар навісний комбінований: гальмо, габарит, освітлення номера (лампи розжарювання). Покажчики поворотів з лампами розжарювання
-
- Задній багажник
- Повнорозмірний
-
- Запалювання
- Електронне, CDI
-
- Комплект інструменту (зип)
- Стандартний
-
- Конструкційна маса, кг
- 82
-
- Количество мест
- Двомісний
-
- Кількість і розташування клапанів
- 2, верхнє
-
- Масляний фільтр
- Полімерна сітка
-
- Напруга бортової електромережі, В
- 12
-
- Номінальна витрата палива, л/100 км
- 2,0
-
- Номінальна потужність, кВт (к.с.)
- 5,2 / 7,0
-
- Об“єм картера двигуна і коробки передач, л
- 0,5
-
- Паливні фільтри
- Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
-
- Передня оптика
- Фара кругла з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання
-
- Приладова панель
- Роздільна. Механічні спідометр і тахометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти
-
- Протиугінна сигналізація
- Нема
-
- Підніжки водія
- Платформного типу з протиковзкою накладкою
-
- Робочий об“єм двигуна, см3
- 107
-
- Сиденье
- Дорожнього типу, м“яке, однорівневе, повної довжини
-
- Система подачі палива
- Самоплив
-
- Тип моторного мастила
- Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
-
- Тип стартера
- Електростартер, кікстартер
-
- Блокування замка запалювання
- Нема
-
- Блокування повороту керма
- Замок на стійці керма
-
- Диск заднього колеса
- Легкосплавний литий 5-спицевий
-
- Диск переднього колеса
- Легкосплавний литий 5-спицевий
-
- Захистна накладка на глушнику
- Фарбована
-
- Кофр для мотошолома
- Швидкознімний переносний
-
- Привід заднього колеса
- Ланцюгова передача 14/40 в захисному кожусі
-
- Підвіска заднього колеса
- Маятникова з двома амортизаторами
-
- Підвіска переднього колеса
- Телескопічна вилка
-
- Підніжки пасажира
- Нема
-
- АКБ тип, ємність, А*год
- Кислотно свинцева, 5
-
- Висота по сидінню водія, мм
- 780
-
- Дуги безпеки
- Фарбовані чорні
-
- Захист ніг пасажира
- Нема
-
- Захистна накладка на випускній трубі
- Нема
-
- Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв
- 7000
-
- Розмір шин: передня/задня
- 2.50-17 / 2.75-17
-
- Розташування розподільного вала
- Верхнє
-
- Тип мотоцикла
- Дорожній легкий
-
- Тип протектора, передній/задній
- Дорожній універсальний “асфальт/грунт“
Опис мотоцикла SPARKSP125C-2CFO
SP125C-2CFO - оснащений надійним чотиритактним мотором з робочим об“ємом 107 куб.см. Двигун невибагливий і має невеликі витрати всього 2 літри на 100 км, 8 літрів палива вам вистачить на 400 км шляху. Мотоцикл зручний і простий в обслуговуванні і експлуатації, а чудова маневреність, зручна посадка і щедра комплектація прекрасно підходять досвідченим мотоциклістам для тривалої інтенсивної експлуатації і в місті, і в сільській місцевості.
Мотоцикл сконструйований так, щоб їм могли безпечно і з комфортом користувати люди самого різного зросту і ваги. Тому він ідеально збалансований і має оптимальний кут нахилу рульової колонки, що дозволяє тримати траєкторію при русі на великій швидкості. У той же час SP125С-2СFO має прекрасну керованість, що важливо для маневрування в щільному міському потоці або на нерівній ґрунтовій дорозі. Кермо досить широке, щоб його можна було надійно утримувати в будь-якій ситуації. Висоту розташування рукояток керма можна регулювати під зріст водія