Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-210БШЛм
 
                     
                     
                     
                    Доставка
- 
                Оплата
- 
                        - Система охлаждения
- Повітряна примусова
 
- 
                        - Тип двигателя
- 4-тактний одноциліндровий
 
- 
                        - Габарити упаковки, мм
- 385х330х360
 
- 
                        - Маса нетто/брутто, кг
- 13,0/15,0
 
- 
                        - Ємність паливного бака, л
- 6,0
 
- 
                        - Потужність двигуна, к.с.
- 7,5
 
- 
                        - Робочий об“єм двигуна, куб. см
- 212
 
- 
                        - Датчик низького рівня масла в двигуні
- Є
 
- 
                        - Обсяг масла в картері двигуна, л
- 0,6
 
- 
                        - Витрата палива, гр/кВт*год
- 380
 
- 
                        - Довжина валу, мм
- 35
 
- 
                        - Діаметр валу, мм
- 20
 
- 
                        - Діаметр циліндра / хід поршня, мм
- 70/54
 
- 
                        - Електричний стартер
- Немає
 
- 
                        - Тип хвостовика валу
- Шліцевий
 
- 
                        - Кількість шліців, шт
- 6
 
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-210БШЛм
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний двигун загального призначення з повітряним охолодженням. Призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів.
Основними перевагами двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм є висока потужність, економічність, надійність у роботі та невибагливість у процесі експлуатації, а також простота в обслуговуванні.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-210БШЛм може використовуватися в складі сільськогосподарської техніки – мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні – віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах.
Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідний частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-210БШЛм для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шліцьового з’єднання.
Завдяки малій вазі двигун Кентавр ДВЗ-210БШЛм можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту – човнів, катерів і невеликих яхт.
 
     
     
     
    
 
                         
                         
                         
                        