Двигун бензиновий Кентавр ДВЗ-200Б1Х





Доставка
-
Оплата
-
- Система охлаждения
- Повітряна примусова
-
- Тип двигателя
- 4-тактний одноциліндровий
-
- Габарити упаковки, мм
- 415х370х375
-
- Маса нетто/брутто, кг
- 16,0/17,0
-
- Ємність паливного бака, л
- 3,6
-
- Потужність двигуна, к.с.
- 6,5
-
- Робочий об“єм двигуна, куб. см
- 196
-
- Датчик низького рівня масла в двигуні
- Є
-
- Обсяг масла в картері двигуна, л
- 3,6
-
- Витрата палива, гр/кВт*год
- 380
-
- Довжина валу, мм
- 50,0
-
- Діаметр валу, мм
- 20,0
-
- Діаметр циліндра / хід поршня, мм
- 68/54
-
- Електричний стартер
- Немає
-
- Тип хвостовика валу
- Шпонковий
-
- Довжина/ширина виїмки під шпонку, мм
- 35,5/5,0
Опис двигуна бензинового Кентавр ДВЗ-200Б1Х
Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1х – модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.
Двс кентавр двз-200б1х призначений для використання як автономний силовий агрегат для широкого спектра обладнання, техніки, верстатів і транспортних механізмів. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.
Основними перевагами двигуна кентавр двз-200б1х є надійність і невибагливість у роботі, низькі рівні вібрації й шуму, високі питома потужність і ккд, а також простота в експлуатації та обслуговуванні.
Відмінною особливістю цієї моделі є наявність редуктора, який знижує швидкість обертання вихідного вала до 1800 об/хв. Двигун внутрішнього згоряння кентавр двз-200б1х потужністю 6,5 к.с. і робочим об’ємом 196 куб. См, стане незамінним у тих випадках, коли необхідна відмінна тяга на низьких обертах.
Для запуску бензинового двигуна використовується ручний стартер. Кріплення шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала моделі кентавр двз-200б1х для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Щоб уникнути пошкодження двигуна, за відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.
Бензиновий двигун кентавр двз-200б1х має невелику вагу й габарити, що дуже важливо під час експлуатації, транспортування та зберігання.
