Двигун газ/бензин Кентавр ДВЗ-390БГ





Доставка
-
Оплата
-
- Система охлаждения
- Повітряна примусова
-
- Тип двигателя
- 4-тактний одноциліндровий
-
- Габарити упаковки, мм
- 500х450х510
-
- Маса нетто/брутто, кг
- 29,5/31,5
-
- Ємність паливного бака, л
- 6,5
-
- Потужність двигуна, к.с.
- 13,0
-
- Робочий об“єм двигуна, куб. см
- 389
-
- Датчик низького рівня масла в двигуні
- Є
-
- Обсяг масла в картері двигуна, л
- 1,1
-
- Довжина валу, мм
- 72,2
-
- Діаметр валу, мм
- 25,4
-
- Електричний стартер
- Немає
-
- - природний газ, м3/кВт*год
- 0,55
-
- - скраплений газ, гр/кВт * год
- 435
-
- Діаметр циліндра/хід поршня, мм
- 88 / 64
-
- Тип хвостовика вала
- Шпонковий з центральним внутрішнім різьбленням
-
- Тиск зрідженого газу на вході, кПа
- 0,5
-
- Тиск природного газу на вході, кПа
- 2,1-2,2
Опис двигуна газ/бензин Кентавр ДВЗ-390БГ
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БГ – потужний модульний універсальний бензиновий одноциліндровий чотиритактний повітряного охолодження двигун загального призначення.
Двигун внутрішнього згоряння Кентавр ДВЗ-390БГ потужністю 13,0 к.с. і робочим об’ємом 389 куб.см, може використовуватися в складі міні-електростанцій, у сільськогосподарській техніці: мотоблоках, мотокультиваторах, косарках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах, у будівельному обладнанні: віброплитах, ударних трамбівках, бетономішалках, компресорах, насосах і помпах. Що примітно, кріплення двигуна – універсальне.
Фіксація шківа або зубчастого колеса на вихідній частині вала двигуна Кентавр ДВЗ-390БГ для передачі крутного моменту на різні допоміжні агрегати, системи та вузли здійснюється за допомогою шпонкового з’єднання.
Завдяки карбюратору з газовим редуктором для живлення двигуна можна використовувати 3 види палива: бензин, зріджений і магістральний газ. Номінальна витрата палива за такої умови складає: при роботі двигуна на бензині – 385 г/кВт*год, при роботі на зрідженому газі – 435 г/кВт*год, при роботі на природному газі – 0,55 м3/кВт*год.
Для запуску бензинового двигуна використовується ручний стартер. Щоб уникнути пошкодження двигуна, у разі відсутності масла в картері або недостатній його кількості, передбачена аварійна система. У такий спосіб, за низького рівня масла в картері, система захисту зупинить його роботу, запобігаючи поломці. Для полегшення доступу з різних боків картера двигуна передбачені дві горловини для заливання масла з пробками-щупами.
Завдяки компактним габаритним розмірам і невеликій вазі двигун Кентавр ДВЗ-390БГ можна використовувати як силовий агрегат транспортних засобів, зокрема і водного транспорту: човнів, катерів і невеликих яхт.




